صرفا جهت اطلاع ورزقان
سیاسی اقتصادی اجتماعی

ورزقان                                                                  تبریز


همانطور که در نقشه هم مشاهده می کنید راه مواصلاتی ورزقان_تبریز از طریق تبریز،خواجه،سرند،چای کندی،ورزقان می باشد که جای بسی تاسف است که راه شهرستانی همچون ورزقان از طریق این راه فرعی صورت می پذیرد.

 




تاریخ: شنبه 12 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط عبدالخالق ملانژاد

 

هشدار                        هشدار

 

اخیرا متوجه شدیم بعضی از وبلاگ های ورزقان (ورزقان نیوز و دیزمار ارسباران) نظرسنجی انتخاباتی سال94 را از الان در وبلاگ خود قرار داده اند این قضیه از دو جهت واقعا مسخره است:1-بازه زمانی دو ساله ای که تا انتخابات آتی باقیست و به جای اینکه همراه نماینده فعلی باشیم در مقابل او ایستاده ایم و این به کسی ضرر نمی رساند جز به خودمان و منطقه....2-از روش نظرسنجی که در این وبلاگها استفاده می شود به راحتی هر چه تمام تر می توان تقلب کرد که در حق بعضی از کاندیداهای احتمالی واقعا اجحاف می شود.

و یک سوالی که مطرح می شود:روش انتخاب کاندیداهای احتمالی در این وبلاگها چگونه است؟ از کجا می فهمند که فلانی قصد شرکت در انتخابات را دارد؟




تاریخ: پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط عبدالخالق ملانژاد

 




تاریخ: جمعه 27 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط عبدالخالق ملانژاد

 

با سلام به هموطنان وهمشهرییان عزیزم در جای جای این کره خاکی، همانطور که می دانید بسیاری از قره داغی های عزیزمان دربسیای از کشورهای اورپایی و آمریکایی زندگی می کنند و دارای پست ها و موقعیت های بسیار خوبی هستند که باید نگاه ویژه ای به آنها داشت تا با جلب توجه آنها برای سرمایه گذاری در منطقه باعث رونق و شکوفایی قرداغ شویم. متاسفانه در وضعیت کنونی در حالی که می توان گفت روی طلا زندگی می کنیم ولی بیشتر اهالی که در این منطقه زندگی می کنند زیر خط فقرند یعنی هیچ استفاده ای از منابع عظیمی که دور برمان است نمی کنیم شاید بتوان گفت که قسمتی از مشکلات از مردم است و بخش عظیمی از مشکلات از مسئولین ، چرا گفتم بخش عظیمی از مشکلات از مسئولین است چون که بارها و بارها دیده ایم که مردم عزیزمان همیشه پشتوانه مسئولین بوده اند از صدر انقلاب تا هم اکنون چون مسئولان را از خود می دانند و یار ویاور آنان هستند.

در این وبلاگ من بیشترسعی خواهم کرد روی دو موضوع سیاسی و اجتماعی بحث کنم امید که بتواند ذره ای از مشکلاتمان را حل کند.

لطفا با انتقادات و نظرات سازنده تان مرا بیشتر روی این موضوع یاری رسانید چرا که اگر اینگونه نباشد تلاش های من کاری خواهد بود بیهوده وعبث............




تاریخ: جمعه 27 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط عبدالخالق ملانژاد

بر اساس گزارشهای قبلی صندوق بین المللی پول در هر سال 150 تا 180 هزار نفر از فارغ التحصیلهای ایران، این کشور را ترک می کنند. زیان سالانۀ این موضوع «حداقل» سالانه 50 میلیارد دلار (معادل نیمی از درآمد کل مملکت) برآورد میشود. جالب است بدانید که خسارات هفت سال و اندی جنگ تحمیلی طبق آمار سازمان ملل حدود 97 میلیارد دلار بوده است!

از این لحاظ (فرار مغزها) کشور ایران همواره در میان کشورهای بررسی شده در جهان در رتبۀ اول یا دوم بوده است.

 

آمریکا مقصد مهم دانشجویانی است که تصمیم دارند ایران را ترک کنند و کانادا با اختلاف درصدی زیاد، در جایگاه دوم و اروپا هم در جایگاه سوم قرار دارد.

ایران از برنامۀ استراتژیک چشم انداز خود بسیار عقب افتاده است. بسیاری از صنایع ما (مانند صنعت خودروسازی) خالی از ابتکار، انگیزه و فکر هستند. اگر انگیزه ای وجود دارد تا ایران پیشرفت کند و حتی اگر قرار است جمعیت ایران کاهش نیابد ضروریست برای فرار مغزها اقدامی عملی، منطقی و مؤثر صورت گیرد. آیا زمان شعار و تصمیمات غیرکارشناسانه به پایان نرسیده است؟

در خانه اگر کس است یک حرف بس است.

 

 




تاریخ: شنبه 1 شهريور 1388برچسب:فرار مغزها,
ارسال توسط عبدالخالق ملانژاد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 16230
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1